英語も頑張って書いてみるテスト。
Introduction
今日 Unidux v0.0.1 をリリースしました.
Today, I released Unidux v0.0.1.
僕は一般的にはオレオレアーキテクチャをつくるのは下策だとおもっているのだけど、
I think that it's not good way to create application architecture by oneself.
今回はその考えに反してアプリケーション・アーキテクチャを自作しました.
But at this time, I created handmade application architecture against the idea.
それには理由があります.
There is a reason to create application architecture.
Unity上でアプリケーション・アーキテクチャを具体的に実装したよい例を発見できなかったから。より正確にいうならば、疎結合で、データフローがわかりやすく、状態管理が複雑にならないアーキテクチャを採用した事例が見つからなかったです。
I couldn't find any good application architecture example. If more precisely say, I couldn't find loosely coupled, clear dataflow, not complex state management architecture.
細かい経緯は gotanda.mobile #1 でも発表しました。
Details was spoken in gotanda.mobile #1
それから幾日かたち、Unidux v0.0.1をリリースしたというわけです。
Some day passed, so Unidux v0.0.1 was released.
アーキテクチャはまだ穴が多く改善の余地があるのですが、これからissueを地道に消化していこうと思います。
Unidux is still young and has may bugs, I will solve the issues step by step.
pull requestはいつでも待ってるので興味があればください.
Pull request is always welcome.